16-07-2018
Dik van den Berg
Slechte service en afhandeling klachten
Heb hier een auto gekocht. de verkoop ging netjes. Auto moest een beurt hebben en gepoetst worden ivm lichte schade. Echter 1 weekend koelvloeistof lekkage, 2e weekend oliedruk problemen, olie + filters vernieuwd, 3e weekend bobines + bougies moeten vervangen ivm storing. Berend om voertuighistorie gevraagd, geen antwoordt niet vai mail of sms. De dealer waar de auto in onderhoud gebeld, prima gesprek, onderhouds historie gekregen. Blijkt dat de auto doorverhandeld is met medeweten dat distributie ketting vervangen moet worden, de motor gereinigd, de schokdempers aan vervanging toe zijn. Dit zijn dus kosten die buiten de verwachting van de eerste 3 week vallen. Berend gebeld, enigst antwoord bekijk het maar heb hem verkocht zonder garantie. Volgens mij zijn voor dit soort onvoorziene kosten toch een wettelijke consumenten garantie ingesteld per 1 april 2018?
Conclusie, leeke een betrouwbaar bedrijf maar van service of klachtafhandeling willen ze niets weten.
Aangekocht voertuig:
Peugeot 5008 ,
2011